Web Programming Bootcamp opnieuw van start in november

Werk maken van een goede baan in de IT? Doen dan mee aan de Web Programming Bootcamp die Stichting Mano en Code Matrix Zone vanaf november organiseren. Meer informatie inwinnen kan hieronder en aanmelden kan hier.

De programmeercursus stoomt je in korte tijd klaar om de werkvloer op te gaan als programmeur. Ook kun je via Stichting Mano andere vaardigheden, zoals Engels of een goede cv maken, verbeteren en coaching krijgen bij het betreden van de arbeidsmarkt. De Web Programming Bootcamp is voor iedereen uit Rotterdam en omgeving toegankelijk. Meld je snel aan want er is beperkt plek.

Working on a good job in IT? Then participate in the Web Programming Bootcamp that Stichting Mano and Code Matrix Zone are organizing from November. You can obtain more information below and register here.

The programming course will prepare you in a short time to enter the workplace as a programmer. You can also improve other skills, such as English or writing a good CV, via Stichting Mano that als provides jobcoaching. The Web Programming Bootcamp is accessible to everyone from Rotterdam and the surrounding area. Register quickly as space is limited.

Engels - Flyer - programmeren cursus