Vrijwilliger van TaalOnderonsjes aan het woord

Dankzij de inzet van vele enthousiaste taalvrijwilligers kan TaalOnderonsjes de inwoners van Rotterdam op weg helpen met de beheersing van de Nederlandse taal. Één van deze vrijwilligers is Claudia Tjon, sinds september 2014 actief als vrijwilliger. Over TaalOnderonsjes zegt zij:

“Door allerlei omstandigheden leven veel mensen in Rotterdam helaas in een isolement. Een slechte beheersing van de Nederlandse taal of analfabetisme is vaak één van de redenen. Ik vind het belangrijk dat TaalOnderonsjes bestaat, omdat het mensen de kans biedt op een leuke manier met taal bezig te zijn en andere mensen te ontmoeten. Ik hoop dan ook dat Stichting Hoedje van Papier nog lang doorgaat met dit mooie project!”