TaalOnderonsjes van start in Wijkcentrum de Put

Op 19 april is een nieuwe taalgroep van het project TaalOnderonsjes van start gegaan in Wijkcentrum de Put, in Delfshaven (Mathenesse). Het Wijkcentrum is één van de vele wijkcentra in Rotterdam dat dankbaar bezocht wordt door onze stichting en door buurtorganisaties. Er zijn tal van activiteiten die het Wijkcentrum aanbiedt. Zo kun je er terecht voor tekenlessen, muzieklessen, bingo, koersbal en een hapje eten in het eetcafé. Daarnaast heeft het centrum een kledingbank die wordt bestuurd door de buurt. Het wijkcentrum werkt op dit moment aan een Facebook pagina waarop alle activiteiten te vinden zijn. Wij danken Wijkcentrum de Put voor de gastvrijheid en wensen hen veel succes met alle activiteiten! En natuurlijk een grote toi toi toi voor onze vrijwilligers en taaldeelnemers die van start zijn gegaan met de taallessen!

TaalOnderonsjes