Stichting Mano verwelkomt vrijwilligers met open armen!

Het werk van Stichting Mano zou onmogelijk zijn als wij niet konden rekenen op de tomeloze inzet van heel veel enthousiaste vrijwilligers! Wij verwelkomen vrijwilligers dan ook met open armen! Ben jij op zoek naar leerzaam, gezellig en intercultureel vrijwilligerswerk? Meld je aan bij Stichting Mano en maak een groot verschil voor nieuwe Rotterdammers!

Op dit moment kunnen wij heel veel nieuwe helpende handen goed gebruiken. Taalmaatjes, taaldocenten, voorlezers, gezinsmaatjes of Rotterdammers die nieuwkomers een avond uitnodigen voor een etentje, iedereen is welkom!

Stichting Mano wil dat nieuwe Rotterdammers zich thuis voelen in de stad. We zetten ons in voor een inclusieve samenleving en brengen verschillende Rotterdammers op duurzame wijze met elkaar in contact.

Mooi avontuur
Als vrijwilliger ben jij van onschatbare waarde voor nieuwe Rotterdammers in onze stad. Dankzij het contact met jou kunnen zij grote stappen maken in hun integratie en participatie in Rotterdam. En vrijwilligerswerk doen bij Stichting Mano betekent niet alleen van waarde zijn voor een ander, maar is voor iedereen een mooi avontuur waar heel veel van te leren is. Onder begeleiding van professionals ga je aan de slag.

Wist je trouwens dat Mano in het Spaans hand betekent? En heb jij zin en tijd om een handje te komen helpen? Bekijk hier dan eens al onze vrijwilligersvacatures, en stuur ons een berichtje! We komen heel graag met jou in contact.