Stap binnen bij Masi Hair & Beauty in Delfshaven!

Fantastisch nieuws! Masi en Arman hebben dit weekend hun kapsalon officieel openen! Zij deden mee aan ons traject SamenOndernemen, dat Rotterdamse nieuwkomers ondersteunt bij het opzetten of verbeteren van een eigen onderneming, en hebben keihard gewerkt om deze droom te verwezenlijken. “En nu begint alles pas echt!” zeggen Masi en Arman die er ontzettend veel zin in hebben.

Afgelopen zondag was de feestelijke opening van Masi Hair & Beauty en vanaf heden is iedereen van harte welkom om eens binnen te stappen in deze gloednieuwe zaak (Voorhaven 38c) in Historisch Delfshaven!

“Wij  willen zorgen voor een vlotte, goede en ontspannen behandeling van hoge kwaliteit en willen onze klanten echt even verwennen en iedereen tevreden en mooi maken!” stellen Masi en Arman die al vele jaren ervaring hebben. Masi had namelijk zelf twintig jaar een kapsalon in Iran.

Masi Hair & Beauty is een moderne en trendy kap- en schoonheidssalon met de nieuwste trends op het gebied van haar- en huidbehandeling. De salon is dan ook multicultureel, voor zowel dames en heren en voor alle leeftijden. En elke maandag zijn wij speciaal open voor vrouwen met hoofddoek en hijab.

Contact:
Masi Hairstyle & Beautysalon