Sport & Fun beachveld feestelijk geopend bij cruiseschip Volendam

Een vrolijke boel was het meteen op het gloednieuwe Sport & Fun beachveld dat gisteren bij een stralend zonnetje werd geopend nabij cruiseschip De Volendam. Hier kunnen de kinderen, jongeren en volwassenen uit Oekraïne die momenteel op het opvangschip verblijven de komende maanden heerlijk sporten en spelen. De kids waren superblij en de ouders en grootouders ontzettend dankbaar.

De komende tijd kunnen de kinderen zich er lekker uitleven en jongeren en volwassen hun energie kwijt met volleybal, beachvoetbal, bootcamp, boksen, in het zand spelen en zandkastelen bouwen.

De afgelopen weken is hard gewerkt om dit speelterrein klaar te maken. The Finishing Touch en Stichting Mano stroopten de mouwen op en kregen hierbij steun van diverse afdelingen van Gemeente Rotterdam (gebied, stadsbeheer, SO, MO), HAL, de scheepsagent, Jeugdfonds Sport & Cultuur Rotterdam, Sportbedrijf, buurman van het parkeerterrein Thijs, Job Dura Fonds, Duimdrop en grafisch ontwerper Z Concepts.