Samen aan de slag met mooie cv’s

We hebben weer een mooie cursus ‘Cv maken’ afgerond waar nieuwe Rotterdammers samen met gemotiveerde vrijwilligers aan de slag gingen met alles wat komt kijken bij een succesvolle sollicitatie.

Tijdens de training, die werd gegeven in het Turks, Arabisch en Nederlands, kregen de deelnemers eerst de benodigde theorie en goede tips die van pas komen bij het solliciteren. Daarna werd samen hard gewerkt aan het opstellen van mooie cv’s.

In totaal hebben 36 nieuwe Rotterdammers de training gevolgd. Het leverde veel blije mensen op onder de deelnemers en graag willen we alle vrijwilligers die hebben geholpen nog eens extra bedanken!

Topsport
Excelsior Foundation verzorgde een presentatie over het programma ‘Talentontwikkeling = Topsport’ waarin zij mannen en vrouwen in leeftijd 16 tot 40+ uit Rotterdam de kans geven zich opnieuw te oriënteren op de arbeidsmarkt door theorielessen, workshops, sporttrainingen en het businessnetwerk van Excelsior.

De training ‘Cv’s maken’ is onderdeel van het deelproject Samen aan de Slag dat nieuwkomers oriënteert op en klaarstoomt voor een opleiding of werk en een zinvol toekomstperspectief.