Pachachaca heet u van harte welkom in café Vinilo’s!

Nieuwe ontwikkelingen, een mooi nieuw avontuur voor onze zusterorganisatie Pachachaca Calca! Zij runnen vanaf heden samen met vrienden Vinilo’s, een klein cultureel café aan het grote plein in Calca. “Het is een van onze lievelingsplekken voor een koffie, empanada of vegetarische maaltijd. Jongeren uit het dorp kunnen hier werkervaring opdoen.”

De vorige eigenaar ging stoppen en het leek Liesbeth en Pavel echt zonde als dit café zou verdwijnen. “Het is al bijna vijf jaar een hele fijne plek op de hoek van het plein op nog geen tien minuten lopen van ons huis, met een combinatie van schilderkunst, muziek, fotografie, theater en een prima keuken, zowel zoet als hartig.”

Na flink wat verbouwen en renoveren is Vinilo’s nieuwe stijl geopend. “Naast een dynamisch en innovatief cultureel alternatief in Calca, biedt het ook de kans voor onze dochters, zonen en andere jongeren in het dorp om wat werkervaring op te doen en veel mensen van overal en nergens te ontmoeten. Ze hebben alvast de handen uit de mouwen gestoken door fantastisch te helpen tijdens de grote schoonmaak en renovatie!”

Dus als jullie binnenkort in Calca zijn, kom dan ook even langs! Van harte welkom en tot ziens in Café Vinilo’s!