Samenwerkingen

Stichting Mano ontwikkelt en organiseert in opdracht ook losse projecten en activiteiten. Met deze opdrachtgevers hebben we al jarenlang een relatie. Vanzelfsprekend staan wij altijd open voor nieuwe samenwerkingen die, net als deze, zo goed passen bij onze doelstelling, expertise en DNA.

Het Vergeten Kind

Deze stichting strijdt voor een veilig en liefdevol thuis voor kwetsbare kinderen in heel Nederland. Het Vergeten Kind werkt op allerlei manieren aan het versterken van zelfvertrouwen, sociale vaardigheden en veerkracht.

Gemeente Rotterdam
& grote welzijnspartijen in de stad

Elk jaar voeren we grote en kleine projecten uit voor diverse diensten van Gemeente Rotterdam en andere welzijnspartijen in de stad. Zoals Pameijer, Buurtwerk/SWK Groep, WMO Radar en Indigo.

Daphne Schreuder,
Het Vergeten Kind

Mano partner
Het onderlinge vertrouwen tussen Het Vergeten Kind en Stichting Mano is ontzettend groot. Tijdens grote producties, zoals onze Het Vergeten Kinds Talks, hadden we niet meer het gevoel dat we met een externe partij werkten. De mensen van Stichting Mano waren eigenlijk collega’s.

Wil je samenwerken of meer informatie?
Neem gerust contact op:

info@stichtingmano.nl