Mooie samenwerking tussen Stichting Mano en Motel Mozaïque!

Stichting Mano en Motel Mozaïque (MOMO) gaan ook dit jaar samenwerken. Dat betekent dat we op 13, 14 en 15 april onze deelnemers weer een leuke tijd kunnen bezorgen rond het muziekfestival. Deelnemers van onze projecten kunnen meedoen als vrijwilliger en dankzij het initiatief ‘Geef een toegift’ stelt MOMO ook nog eens vele vrijkaarten beschikbaar.

Als vrijwilliger kunnen deelnemers tijdens het festival aan de slag achter de bar, bij de ingang met de ticketcontrole of bij de informatiebalie. De deelnemers worden gekoppeld aan een Nederlandstalige vrijwilliger/medewerker die hen begeleidt.  Als hun shift erop zit hebben zij vrije toegang tot het hele festival. Een interessante kans voor Nieuwe Rotterdammers die de stad willen ontdekken en hun netwerk willen uitbreiden.

Via het initiatief ‘Geef een toegift’ stelt Motel Mozaïque opnieuw tientallen vrijkaarten beschikbaar aan Stichting Mano. Voor deze landelijke actie vragen festivals hun publiek om een extra entreekaartje te kopen voor iemand die zelf niet de financiële mogelijkheden heeft om een ticket aan te schaffen.

Geef een kaartje cadeau!
Omdat Motel Mozaïque dit jaar tijdens Ramadan plaats vindt, namelijk op 13, 14 en 15 april, is ook hier rekening mee gehouden. Voor de deelnemers die wegens Ramadan vasten is er op 14 april een iftar! Zij kunnen lekker aanschuiven en mee-eten.

Vorig jaar werkten wij ook al samen met het Rotterdamse muziekfestival. Een groot aantal deelnemers heeft toen de handen uit de mouwen gestoken en één of meerdere dagdelen als vrijwilliger meegedraaid. Daarnaast stelde Motel Mozaïque ook toen dankzij hun initiatief ‘Geef een toegift’ dertig vrijkaartjes beschikbaar voor Stichting Mano.

Kijk voor meer informatie op: https://motelmozaique.nl/geef-een-toegift/