Mooie mix bij eerste basistraining van het najaar voor taalvrijwilligers

De eerste Basistraining voor Vrijwilligers van dit najaar is al weer afgerond, ditmaal in de Stadsbrasserie aan het Schouwburgplein. Met een mooie mix aan deelnemers afkomstig van WMO Radar, NL Trainen, Sol Noord, Walking & Talking en Buurtwerk Alexander.

De deelnemers hebben veel geleerd en er waren interessante discussies over hoe we onze doelgroep nog beter kunnen helpen dan we al doen. Onder begeleiding van Corintha Apon hebben de taalvrijwilligers de training met vlag en wimpel afgerond.

De training werd afgesloten met de woorden: Tot een volgende keer bij een van de verdiepende trainingen, want we zijn allemaal nieuwsgierig naar nieuwe ervaringen en leermomenten.

“Met dank aan alle vrijwilligers die deel hebben genomen, Corintha voor haar begeleiding, zonder jullie was het niet mogelijk geweest. We kijken uit om jullie en natuurlijk ook andere taalvrijwilligers uit Rotterdam in onze nieuwe verdiepende workshops weer te ontmoeten!” stelt coördinator Melanie van Stichting Mano.

Wil je meer weten over de basistraining of verdiepende workshop? Kijk op de website voor de data van de basistrainingen of neem gerust contact op met Melanie@stichtingmano.nl / 06-10343838.