Mooie donatie dankzij medewerkers van Gemeente Rotterdam

Medewerkers van Gemeente Rotterdam konden in de eindejaarsgeschenkwinkel kiezen om (een deel van) hun punten te overhandigen aan goede doelen die een belangrijke bijdrage leveren aan onze stad. Dit heeft voor Stichting Mano een mooie donatie van € 1.901,- opgeleverd!

Hier zijn wij als Stichting Mano enorm blij mee en wij zullen dit uiteraard een mooie bestemming geven. We zijn voornemens om het bedrag aan te wenden voor ons ‘noodfonds’ dat wij tijdens de eerste lockdown hebben geopend voor deelnemers die zelf op dit moment niet de middelen hebben voor het doen van acute, noodzakelijke aanschaffingen.

Via onze caseloadbegeleiders kunnen mensen hiervoor een verzoek voor ondersteuning indienen. Bijvoorbeeld voor babyspulletjes, noodzakelijke boodschappen, toiletspullen, sportabonnementen en -spullen voor kinderen, maar ook een tweedehands fiets om naar het nieuwe werk te kunnen of een refurbished laptop om online lessen te kunnen volgen.