Meld je aan voor basistraining en verdiepende workshop taalvrijwilligers

In september gaan we weer van start met een mooi aanbod aan basistrainingen en verdiepende workshops voor Rotterdamse taalvrijwilligers. Aanmelden kan vanaf heden.

Zo gaan we weer van start met de basistraining waarin tijdens vier bijeenkomsten achtergronden en doelgroepen van taalleerders behandeld worden. Verder wordt ingegaan op begeleiden bij NT2, spreekvaardigheid en leesvaardigheid. Aanmelden voor basistraining kan hier.

Vanaf begin september starten ook de verdiepende workshops over ‘Werken met lesmateriaal Spreektaal’, ‘Interculturele communicatie’, Interactief voorlezen & boekkeuze, Alfa en zeer laaggeletterden 1.1 en 1.2’, ‘Werken met lesmateriaal Succes’, ‘Differentiëren & actieve werkvormen’ en de afsluitende workshop ‘Leren van elkaar’.

Aanmelden voor verdiepende workshops kan hier!