Mano Messenger #2: De VoorleesExpress Rotterdam in coronatijd

Wij helpen bij Stichting Mano kwetsbare Rotterdammers mee te doen in de samenleving. We ondersteunen bij de ontwikkeling van kwetsbaar naar daadkrachtig. Honderden Rotterdamse kinderen, jongeren, volwassenen en gezinnen volgen wekelijks activiteiten bij Mano of worden bezocht door een vrijwilliger. Vanwege de coronacrisis zal dit, in ieder geval tot 1 juni, niet of zeer beperkt mogelijk zijn.

Daarom hebben we hard gewerkt om onze programma’s op andere manieren aan te bieden, zodat kwetsbare Rotterdammers in deze moeilijke tijden niet geïsoleerd thuis zitten, maar zich tóch kunnen blijven ontwikkelen. In de Mano Messenger lees je hoe we dat doen. Elke editie staat een ander programma centraal. Deze keer is dat VoorleesExpress Rotterdam.

Open in PDF-weergave >

Mano-Messenger-Editie-02

Lees hier Mano Messenger #1 terug over SamenDoorSamen.