IT-bedrijven gezocht voor eerste SamenProgrammeren Netwerkevent!

Stichting Mano organiseert op 25 april samen met Port of Opportunities en Code Matrix Zone het eerste IT netwerkevent! Vanuit SamenProgrammeren, de bootcamp die nieuwkomers klaarstoomt voor een baan in de IT, willen we op deze manier graag onze talentvolle studenten in contact brengen met zo veel mogelijk werkgevers binnen de IT om zo voor mooie matches te zorgen!

Om er een geslaagd evenement van te maken zijn we daarom nog hard op zoek naar meer IT-bedrijven die willen meedoen aan ons event. Het is de kans om kennis te maken met nieuw, gemotiveerd talent binnen de IT.

Speeddaten
Tijdens de middag kunnen de IT-bedrijven en potentiële werknemers speeddaten. Deelnemers van SamenProgrammeren zullen hun projecten presenteren en na een buffet is er nog tijd voor een Walking dinner om informeel en laagdrempelig te netwerken

Werkgevers kunnen zo gemotiveerde junior developers (front-end en back-end) ontmoeten die zich middels een baan verder willen bekwamen in hun expertise.  Bedrijven kunnen van tevoren ook al vacatures delen met Port of Opportunities (zie flyer) zodat de kans op een match met een kandidaat toeneemt.

Tien bootcamps
Het netwerkevent is een initiatief van Stichting Mano dat samen met Code Matrix Zone inmiddels al tien bootcamps SamenProgrammeren heeft georganiseerd voor meer dan 245 nieuwe Rotterdammers. Alle deelnemers van voorgaande bootcamps en van de recent gestarte editie kunnen het netwerkevent bezoeken.

De verwachting is dat er 60 tot 75 kandidaten deelnemen die zich momenteel oriënteren op de huidige arbeidsmarkt en op zoek zijn naar een functie als junior developer.

Aanmelden!
Andere deelnemers van onze programma’s die IT-ervaring hebben zijn ook van harte welkom tijdens dit evenement dat op dinsdag 25 april van 16.00 tot 19.00 uur wordt gehouden bij Buurvrouw Rotterdam, Larikslaan 200 in Rotterdam onder de noemer ‘Hand in hand voor een inclusieve arbeidsmarkt’.

Port of Opportunities, onderdeel van het Havenbedrijf Rotterdam en mede mogelijk gemaakt door Watertalent, is partner van Stichting Mano en ondersteunt de organisatie van dit event.

Meer informatie is te lezen in onderstaande uitnodiging / flyer! Aanmelden voor het netwerkevent kan hier!

IT Event uitnodiging bedrijven