Heel Rotterdam helpt een handje mee!

Met veel liefde en plezier werkt Stichting Mano aan digitale nabijheid in deze tijd van social distancing. Vanwege de corona-crisis kunnen wij onze deelnemers helaas niet meer persoonlijk ondersteunen. Maar juist in deze tijd is een helpende hand harder nodig dan ooit! Gelukkig kunnen we ook op afstand veel voor mensen betekenen.

Help jij ook mee om kwetsbare Rotterdammers in deze moeilijke tijd toch mee te laten doen in onze samenleving? Een uurtje per week is vaak al genoeg. Wij koppelen je graag aan een gezin of persoon voor activiteiten als samen taal oefenen, een spelletje doen, of voorlezen. Kijk snel op onze actiepagina, waar we ook informatie over andere maatschappelijke corona-hulp initiatieven samenbrengen: www.stichtingmano.nl.

De komende weken zie je onze campagne “Heel Rotterdam helpt een handje mee!” voorbij komen op de digitale schermen van Bereik Digital Out of Home in de regio Rotterdam!