Feest van diversiteit bij Stichting Mano!

Na het congres was het afgelopen donderdag feest en hoe! In no time stroomde heel de grote zaal van Debatpodium Arminius vol met deelnemers van ons programma SamenDoorSamen en bewoners uit de verschillende noodopvangen waar wij dagactiviteiten organiseren.

Op het terras werd er genoten van het heerlijke Syrische, Iraanse, Oekraïense en Eritrese buffet en konden kinderen lekker tekenen. Binnen was er live muziek en werden er plaatjes gedraaid van over de hele wereld, om naar te luisteren vanuit de kerkbanken of om samen op te dansen op de dansvloer. Er was dans, een koor en een klein pianoconcert uit Oekraïne, kunst uit verschillende workshops en vooral héél véél gezelligheid!

Voorbijgangers kwamen nieuwsgierig het debatpodium in om te vragen wat dit voor geweldig feest van diversiteit was met mensen en muziek uit zoveel verschillende landen? Geniet net als wij nog even volop na met alle foto’s* en filmpjes hieronder!

*Sommige foto’s zijn om privacy- en veiligheidsredenen geblurd.