Help mensen uit Peru zelfstandig uit de crisis te komen

Met slechts een klein bedrag verder met een eigen mini-onderneming

Het project Pachachaca wordt gerund door onze oud-directeur Liesbeth en haar man Pavel. Pachachaca is een zusterorganisatie van Stichting Mano en wij ondersteunen hen door het delen van onze kennis, het werven van donaties en fondsen en het genereren van publiciteit. Onder de naam Pachachaca wordt een gezinshuis gerund dat meer is dan alleen een veilige woonplek voor elf kinderen. Als educatief gemeenschapshuis draagt Pachachaca met ambulante hulpverlening voor kwetsbare gezinnen en een project gericht op het opzetten van mini ondernemingen bij aan integrale gemeenschapsontwikkeling.

Door de coronacrisis zijn veel Peruaanse gezinnen in financiële problemen gekomen. Nu het normale leven weer een beetje op gang komt, bieden we de gezinnen die eerst afhankelijk waren van noodhulp de kans om weer zelfstandig verder te gaan. Met een renteloze lening kunnen vrouwen en mannen bijvoorbeeld een eigen marktkraam inrichten, in een karretje op straat hun waar verkopen of hun geld verdienen met het repareren van fietsen.

Wilt u onze zusterorganisatie Pachachaca steunen met een donatie?

De ontvangen bijdragen worden 100% besteed aan de gezinnen. Met een bedrag tussen €40,- en €400,- helpen wij een gezin om met een kleine onderneming weer eigen inkomsten te genereren en zelfstandig verder te kunnen. Helpt u mee?

Vul dan onderstaand donatieformulier in. Hartelijk dank!

Donatieformulier

• Selecteer in het formulier bij Project: 'Peru' in plaats van Algemeen.
  • Het invullen van je persoonlijke gegevens is wel gewenst, maar niet verplicht.
  • Onderaan het formulier kun je je keuze maken voor het bedrag dat je wilt doneren.

Bedrag

Vóórdat je op de knop 'doneren' drukt: heb je bij Project 'Peru' ingevuld?