Doneren noodhulppakketten Peru

Gezinshuis Pachachaca

Gezinshuis Pachachaca wordt gerund door onze oud-directeur Liesbeth en haar man Pavel. Pachachaca is een zusterorganisatie van Stichting Mano en wij ondersteunen hen door het delen van onze kennis, het werven van donaties en fondsen en het genereren van publiciteit. Het gezinshuis is meer dan alleen een veilige woonplek voor 11 kinderen. Als educatief gemeenschapshuis draagt Pachachaca met ambulante hulpverlening voor kwetsbare gezinnen en een project gericht op vrouwenempowerment bij aan integrale gemeenschapsontwikkeling. En in coronatijd zijn veel gezinnen afhankelijk van de noodhulpverlening die Pachachaca biedt.

Door de huidige coronacrisis zijn veel Peruaanse gezinnen in financiële problemen gekomen, en zij hebben daardoor geen geld om eten te kopen. Pachachaca voorziet in noodhulppakketten (bestaande uit o.a. voedsel en medicijnen) voor deze gezinnen.

Wilt u onze zusterorganisatie Pachachaca steunen met een donatie?

De ontvangen bijdragen worden 100% besteed aan de gezinnen. Met € 5.000 kunnen we een hele maand aan zo’n 75 gezinnen, bestaande uit ruim 300 volwassenen en kinderen, wekelijks een noodhulppakket geven. Dit is omgerekend € 15 per gezin per week of € 3,75 per persoon per week.

Helpt u mee?

Vul dan onderstaand donatieformulier in. Hartelijk dank!

Donatieformulier

• Selecteer in het formulier bij Project: 'Peru' in plaats van Algemeen.
  • Het invullen van je persoonlijke gegevens is wel gewenst, maar niet verplicht.
  • Onderaan het formulier kun je je keuze maken voor het bedrag dat je wilt doneren.

Bedrijfsnaam

E-mailadres

Telefoonnummer

Straat

Postcode

Plaats

Land

Project

Bericht

Bedrag €*

Vóórdat je op de knop 'doneren' drukt: heb je bij Project 'Peru' ingevuld?