Donatie voor de VoorleesExpress van Loyens & Loeff

VoorleesExpress Rotterdam heeft een prachtige donatie mogen ontvangen van Loyens & Loeff. Dit is een organisatie die juridisch en fiscaal advies geeft en wereldwijd verschillende kantoren heeft. Afgelopen jaar hebben zij een bijzondere kerstactie georganiseerd. Dit houdt in dat zij ervoor hebben gekozen om het gereserveerde bedrag voor het jaarlijkse kerstgeschenk te doneren aan goede doelen binnen het thema ‘Jeugd en Educatie’. Op basis van een stemming is per kantoor het bedrag verdeeld over drie lokale initiatieven. Voor locatie Rotterdam was de VoorleesExpress één van de gelukkigen. Doordat veel werknemers ons project hebben uitgekozen, hebben we een fantastisch bedrag ontvangen. We zijn hier enorm dankbaar voor! Hiermee kunnen we weer extra hulp bieden bij de gezinnen waar het zo hard nodig is om aan de slag te gaan met de taalontwikkeling. We kunnen kinderen daarnaast ook het leesplezier bijbrengen en het voorleesritueel een blijvend plekje geven in gezinnen.

Bij deze willen we de medewerkers van Loyens & Loeff dus ontzettend bedanken voor hun gulle gift. Het doet ons heel erg goed om te merken dat er zoveel mensen een steentje bij willen dragen aan ons project.

Logo Loyens & Loeff

Laat een reactie achter

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.