December is de maand van de cadeautjes bij VoorleesExpress Rotterdam

VoorleesExpress Rotterdam heeft flink kunnen uitdelen tijdens de maand december. Dankzij mooie giften van ‘ZONTA Rotterdam’ en ‘Kleine Denkers’! konden onze collega’s heel veel kinderen en gezinnen verrassen met een leuk kinderboek.

ZONTA Rotterdam aan de Maas doneerde begin december een heleboel prachtige kinderboeken! “Zij hebben de boeken voor ons ingepakt en wij mogen deze als Sinterklaascadeautjes verspreiden onder onze gezinnen. ZONTA, ontzettend bedankt!” stelt VoorleesExpress Rotterdam.

Dankzij Kleine Denkers konden er daarna ook nog kerstcadeautjes worden uitgedeeld! Kleine Denkers: “Met heel veel vrijwilligers zorgt VoorleesExpress ervoor dat kinderen van 2 tot 8 jaar met een taalachterstand extra aandacht krijgen. Samen met de ouders streven zij er naar dat taal en leesplezier een vaste plek krijgen in het gezin. Een super mooi initiatief, waar wij heel graag een bijdrage aan leveren!”