Nieuwe datum voor congres

Congres Nieuwe Rotterdammers: Denken Doen Beslissen Mee!

Op weg naar optimale participatie en ontwikkeling

Stichting Mano en SamenDoorSamen organiseren op donderdag 16 juni 2022 in Debatpodium Arminius het congres Nieuwe Rotterdammers: Denken Doen Beslissen Mee! Hoe kan het Rotterdamse werkveld nog beter aansluiten bij de belevingswereld en de vraagstukken van statushouders zelf? Ervaringsdeskundigen geven het antwoord!

Een commissie van ervaringsdeskundigen heeft een interessant programma opgesteld, gebaseerd op de thema's Arbeidsparticipatie Gezondheid en Opvang van vluchtelingen uit Oekraïne. Na de opening van het congres om 10.00 uur zullen er tot 16.00 uur verschillende rondes plaatsvinden over subthema's. Rond het middaguur is er een lunch en de congresdag zal tussen 16.00 en 17.00 uur gezamenlijk worden afgesloten met een talkshow.

Kijk voor het laatste nieuws over het congres op www.stichtingmano.nl/nieuws!

Aanmelden

Wees er bijtijds bij en reserveer alvast een plek op het congres Nieuwe Rotterdammers Denken Doen Beslissen Mee!

aanmelden >

Meer informatie is te vinden op de website.

Logo 6 pagina 12

Aanmelden basis­training voor taal­vrijwilligers

Alle Rotterdamse (aankomend) taalvrijwilligers kunnen zich aanmelden voor een basistraining. Meld je hier aan voor de training.
aanmelden >

Heb je vragen over de basistraining voor taalvrijwilligers? Neem contact op via taal@stichtingmano.nl.

Wil je meer weten van Stichting Mano? Bekijk dan ons filmpje...