Column: Een kleine stap maakt een groot verschil

De deelnemers van het opleidingsprogramma Ervaringsdeskundigheid zijn onlangs aan de slag gegaan met columns schrijven. Samen met trainer Peter van Heemst werd er gewerkt aan een eigen verhaal.

Een van de deelnemers is Najat en met trots publiceren we hier haar column:

Een kleine stap maakt een groot verschil

Ik ben blij omdat ik mijn ervaringen met jullie kan delen, ik begrijp goed de gevoelens van iemand die gaat een nieuwe uitdaging aan.

Aan het eind van 2019 besloot ik dat het een goede tijd was om iets te doen voor mijn carrière, ik zocht opleidingen, vrijwilligerswerk, of betaald werk, toen zag ik een advertentie van Stichting Mano die bood een opleiding Ervaringsdeskundigheid.

Ik heb gesolliciteerd en gelukkig vond ik een plek tussen 22 personen.

Week na week leer ik veel van deze opleiding maar wat vind ik fantastisch, is leren van verhalen van mensen, daar heb ik inspiratie van gekregen en dat laat mij doorgaan.

Ik wil mijn ervaring delen met anderen zodat ze ook inspiratie en motivatie van mijn verhaal krijgen.

SamenDoorSamen wordt mogelijk gemaakt door: