App beloont bewegen met donatie aan Stichting Mano!

Fit blijven en tegelijkertijd Stichting Mano steunen kan tegenwoordig via een app die start-up UPNDO bedrijven aanbiedt. Zo kregen wij onlangs een mooi bedrag bij elkaar gesport door de medewerkers van Crosswind dat het offshore windproject Hollandse Kust Noord ontwikkelt en exploiteert.

Werknemers worden in de app beloond voor hun beweging. Dus door te wandelen met de hond, hard te lopen, de trap te nemen, etc kunnen zij hun ‘daily target’ halen. Hiermee verdienen ze een bedrag, geschonken door het bedrijf, dat zij vervolgens kunnen doneren aan een zelfgekozen goed doel.

Met de app wil UPNDO bedrijven de kans geven hun werknemers fitter en meer maatschappelijk betrokken te maken. Crosswind koos Stichting Mano als goed doel om aan te doneren en is tot dusver het enige bedrijf in Nederland dat gebruik maakt van de app.